Sumutorvi

Fit Tammiston ja Faromedian tiivis kumppanuus tuottaa tulosta

Fit Tammiston ja Faromedian suunnitelmallisen ja tuottavan yhteistyön valtteina ovat nopeus sekä rohkeus kokeilla ja kehittää uutta.

Faromedia on toiminut Fit Tammiston markkinointikumppanina kuntokeskuksen presalesvaiheesta, syksystä 2017 lähtien.
– Kun Faromedia otti Fit Tammiston ennakkomarkkinoinnin hoitaakseen, tulosta alkoi syntyä saman tien, kertoo Fit Tammiston yrittäjä Riku Kärkkäinen

Ketterää markkinointia ja hyvin toimiva yhteistyömalli

Yhteistyö on tiivistynyt entisestään, kun kuntokeskuksen asiakasvolyymi ja palvelutarjonta on saatu kasvuun. Luottamuksellisessa ilmapiirissä on mahdollista myös kokeilla ja testata rohkeasti uusia konsepteja. 
– Jatkuva näkyvyys on meille tärkeää, ja Faromedia pystyy vastamaan nopeasti hektiseen markkinointirytmiimme. Hyödynnämme vuosikalenteria ja hiomme kampanjoiden sisällöt yhdessä vastaamaan sen hetkistä tarvetta, Kärkkäinen kertoo. 

Kumppanukset ovatkin kolmen kuluneen vuoden aikana löytäneet markkinointiin Tammistoa hyödyttävän toimintamallin. 
– Kumppanuus markkinointitoimiston kanssa ei missään nimessä tarkoita sitä, että toimisto tekee kaiken. Olemme yhdessä löytäneet Tammiston markkinointiin äärimäisen hyvin toimivan yhteistyömallin, jossa Kärkkäisellä itsellään on erittäin iso rooli. Sparraamme toisiamme jatkuvasti, ja kehitämme asioita yhdessä, toteaa Faromedian projektipäällikkö Sanna Tapola.

”Yhteistyö on nopeaa ja mutkatonta”

Faromedia on kannustanut Kärkkäistä kehittämään ja kokeilemaan digitaalisen median kanavia sekä tukenut kuntokeskuksen arjen pyörittämisessä. Paras tulos tähän mennessä on ollut Fit Tammiston tyytyväinen ja vauhdilla kasvanut asiakaskunta.
– Yhteistyö Faromedian kanssa on mutkatonta, nopeaa ja helppoa. Erityisen tyytyväinen olen uutiskirjeiden lähetykseen, johon itselläni ei olisi mitenkään resursseja, Kärkkäinen jatkaa.

 

Lue lisää kuntokeskusten markkinoinnista: 

INSTAGRAM @majakanvartijat