Sumutorvi

Fit Kokkola ja Fit Kalajoki ovat kuntokeskuksia länsirannikolla, ja niitä pyöritetään suurella sydämellä. Faromedia on ollut Viitasen apuna alkusmetreistä alkaen.

Christel Viitanen perusti Fit Kokkolan vuonna 2020. Ennen avajaisia sali kävi läpi ison remontin, jossa pankkisali muuttui kuntokeskukseksi. Vuonna 2021 Viitanen osti Kalajoella toimivan kuntokeskuksen, jolloin startti oli kevyempi: sali brändättiin uudelleen ole.fit-saliksi.

Ja tästä Viitasen vauhti on vain kiihtynyt. Keväällä 2022 Viitanen avasi Ole.Fit-ketjun ensimmäisen MINI-salin Kokkolan Koivuhakaan. Ja nyt viimeisimpänä ponnistuksena on Beach Gymin avaaminen Kalajoelle kesällä 2022. 

”Iso kiitos Faromedialle”

Faromedia on ollut Viitasen apuna markkinoinnissa kaikissa toimipaikoissa ja hankkeissa vuodesta 2020 alkaen. 

Toimiva markkinointi perustuu molemminpuoleiseen luottamukseen. Viitanen kiittää yhteistyötä Faromedian kanssa:
– Faromedian kanssa on helppo tehdä töitä. Yhteistyö on aina toiminut hyvin ja voin yrittäjänä luottaa, että markkinointi on hyvissä käsissä.

– Hyvällä markkinointitoimistolla on iso merkitys. Se vie yrittäjältä ison huolen pois, kun tietää markkinoinnin olevan kunnossa, summaa Viitanen.

"markkinointi on kestävyyslaji" 

Faromedia on ollut kymmenen vuoden aikana mukana käynnistämässä lähes 50 kuntokeskuksen toimintaa eri puolilla Suomea ja Faromedialle on kehittynyt toimiva konsepti kuntokeskusmarkkinointiin ja etenkin kriittiseen presales-vaiheeseen. 

– Kuntokeskusmarkkinoinnissa on tärkeää aloittaa markkinointi hyvissä ajoin ennen avajaisia, kertoo Sanna Tapola Faromedialta.

Usein ajatellaan, että suurin panostus markkinointiin on tehty, kun kuntokeskus saadaan avattua. Todellisuudessa on kuulunut vasta lähtölaukaus.
– Markkinointi on kestävyyslaji, summaa Tapola. 

KUNTOSALIN MARKKINOINTI – ONNISTUMISIA JA YHTEISTYÖTÄ:

Sumutorvesta

INSTAGRAM @majakanvartijat